Thursday, January 8, 2009

Comment on Poll Results

I would like to thank all those (about 48 people) who have taken the time to answer the two questionnaires that I have prepared. The time given before ending the poll was about 3 months i.e. from Oct - Dec 2008. These are my comments:

1. Assuming that all the participants in the polling represent mixed-minded Catholics, i.e. modernist, liberalist, conservatist or traditionalist...many Catholics agree that the moral of the Catholic society today have spiraled down to an unprecedented level. Chastity and purity is being trampled down. When the moral of the society becomes rot, the loss of faith is followed, thus leading to the crisis of faith in the Roman Catholic Church.

Let's look at what Our Lady of Fatima said in 1917...

* many marriages are not good...
* new fashions will be introduced that will offend our Lord very much...
* the sin that lead many souls to hell is the sins of the flesh...

Need I say more? Everything that Our Lady of Fatima has said is being fulfilled and this is happening right before our very own eyes.

Komen saya tentang keputusan


Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada mereka (48 orang kesemuanya) yang telah sudi menjawap dua soalan yang telah saya sediakan. Masa yang diperuntukkan untuk menjawap adalah selama tiga bulan iaitu dari Okt – Dis 2008. Berikut adalah komen-komen saya.


1. Saya mengandaikan kesemua peserta yang menjawap dua soalan itu adalah terdiri daripada campuran para Katolik dari yang berfikiran moden, liberal, konservatif dan juga tradisional…ramai umat Katolik bersetuju bahawa moral di kalangan umat sekarang sudah jatuh ke tahap yang paling teruk. Kesucian dan keperawanan tidak diambil kira lagi. Apabila moral sudah runtuh, ini diikuti pula dengan krisis iman dalam gereja Katolik yang sedang berlaku sekarang.


Mari lihat apa Bunda Fatima katakan pada tahun 1917…


* banyak perkahwinan tidak baik

* fesyen baru akan diperkenalkan yang akan membuat Tuhan murka

* dosa kedagingan adalah dosa yang mengheret banyak jiwa ke neraka


Perlukah saya memberi keterangan lanjut? Apa yang dikatakan oleh Bunda Fatima semuanya sedang berlaku sekarang di depan mata kita sendiri.

No comments: